Smärta

Alltså FUCK, vad jag har ont i häcken.. hahaha Och i smalbenen, vaderna, benen i allmänhet faktiskt. Vi red ju som sagt ut idag och fyy faaan vad det blåste. Trodde seriöst att jag skulle åka av ett par ggr. Roberto gillade inte heller det. Han hoppade runder och la öronen bakåt pga blåsten. Och jag valde självklart den sadeln jag inte hade testat innan och ja, kan säga som så, det kändes som att jag satt på asfalt. Men nu är det iaf gjort. Har ridit ut på honom nu så jag vet hur han reagerar osv. Han är vääldigt pigg och framåt. Hade jag börjat galoppera med honom hade jag förmodligen haft ännu mer ont i kroppen. Han verkade sugen på det men iom det va först gången vi red ut + att han är lite otränad så tog jag det väldigt lungt...

Nu blir det sista och andra delen av sista filmen.. (hahaha fatta ni) Harry Potter any way!!!

Btw. Imorgon är det PARTY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0