Varförmåstemanharubrik

Men HERREGUD. Vad allt ser annorlunda ut här. Kommer ju aldrig fatta alla nya ikoner. haha CRAZY!
 
Iallafall, har försökt, förjäves, att uppdatera genom sms. Men det funkar ju inte? Har dom ändrat ngn inställning? Ngn som vet? Är ju skit nice att kunna skicka ett foto genom mobben, men icke. Får maila kundservice eller ngt...
 
Skulle igentligen iväg och kolla på Pappa Niklas som spelar match, MEN, vår älskade lilla pojke somnade i soffan, SITTANDES! haha Leo är inte ett barn som brukar gilla att sova, eller jo, så ska man kanske inte säga, han somnar när man lägger honom ner i sin säng. Men han somnar sällan sittandes (förutom i bilen), så förstå min chock när jag såg honom i soffan.. haha Söt unge. Så ja, med andra ord så blev det INTE fotboll idag. Men hallå, klockan va 18 när han somnade. Hur kommer detta gå liksom? Hoppas han sover igenom hela natten bara...
 
Ja, så nu fick jag helt plötsligt väldigt mkt tid över, till att blogga. Så jag ska lägga upp lite inlägg och se om jag kan ändra lite här inne.
 
Finna det ngn vänlig själ som är AWESOME på headers så hör av dig.  För jag orkar/pallar inte... :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0