Jag lever!

Ja, jag lever! Jag lovar! Har helt och hållet struntat i bloggen. Har tänkt ett par ggr att skriva MEN, inte pallat helt enkelt.

Har, för er som missat det, fått jobb! Woho.
Började i onsdags och sen dess har jag varit DÖD. Har varit så sjukt trött.. haha Men ja, har man varit hemma ca 16 månader så är man inte van vid jobb. Eller jo, tar tillbaka det, är van vid jobb hemma men inte jobb som i jobbjobb,, ja, ni fattar! :D
iaf, Jag trivs super bra. Trevliga människor och ett awesome ställe att jobba på. Riktigt fint är det..

bläbläblääää. Kass uppdatering och så får det vara.

Detta är anledningen till att man INTE ska uppdatera sin blogg när man är seeeg...

Kollade förresetn Gina Tricots hemsida.. BIG MISTAKE! Kommer nog inom en snar framtid lägga lite pengar där. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0