Tyck synd om mig!

Är hemma från jobb idag. :( Natten mellan lördag och söndag vaknade jag upp med världens huvudvärk och halsont. Låg nog vaken hälften av tiden och sånt hatar jag verkligen. Vakna mitt i natten av smärta och sen inte kunna somna om.. WTF? Och ja, hälften av tiden igår (söndag) låg jag i sängen och sov. SJÄLVKLART vaknade jag även inatt, fast inte av smärta utan av illamående. FY fan säger jag bara. Illa! Och visst det är lite bättre idag men långt ifrån så bra som det kan bli. Mår illa och känner mig allmänt mör i kroppen. Har verkligen ingen ork alls kvar i kroppen. Så får väl lägga mig snart igen. Hatar verkligen att vara sjuk, att inte kunna påverka det. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0