I´m bääääck!



Finns nog igentligen inget bra sätt att börja här, har inte uppdaterat på såå länge. Så tror faktiskt det bara är att köra!!!


Puh, vet dock inte VAR jag ska börja. haha

Kan köra ett fashion inlägg, ett allmänt inlägg och sen köra ett Leo inlägg. Så blir alla nöjda? Oookaay?

Har ju som sagt börjat jobba. Sen i slutet av januari. Och jag trivs, mycket bra. + att jag har ju fått fast och det är AWESOME! Gick så snabbt från att jag slutade vara mammaledig till att jag fick jobb, trodde jag skulle behöva söka jobb hur länge som helst men icke, tog inte ens en månad och det är jag super glad för!

Här hemma är det full rulle. Vi har fixat lite i trädgården, planterat blommor & buskar, sått gräs.. Ja, det kommer bli nice, när det väl är uppvuxet vilket det inte kommer vara förrän om typ hundra år, nej, men det tar ju lätt 4-5 år tills buskarna har vuxit till normal storlek. Det är bara till att vänta.

Semestern närmar sig, v 28-32 är det dags, och det ska bli så himla härligt. Niklas har bara semester v 28-29 så i sommar blir det inte mkt tid tillsammans, vilket är lite jobbigt. Men han har börjat plugga nu, och som tur är är det bara 1 år han gör det, sen får han förhoppningsvis längre semester nästa år.. :)

Detta får bli det tråkiga inlägget, bara lite allmänt som sagt, kanske är kul i ngns ögon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0