Ett försök!

Har köpt hem massor med cylindrar (för er som inte vet vad det är, kommer ni snart förstå) som jag ska plantera om mina blommor i. Vill igentligen ha nästan alla omplanterade men får vänta till vi fixat fönsterbrädorna i köket. Måste köpa bredare.
Gjorde iallafall ett litet försök idag. Planterade bland annat om en blomma (INGEN ANING vad det är för blomma) som blev super bra. (hoppas jag) Sen gjorde jag kanske ngt sjukt dumt. Jag tog en växt/blomma och delade den. :O Så ja, det blev två växter ist.. haha Får kanske göra en update om en vecka och berätta om dom överlevde. Det vet man aldrig. haha Fy alltså, hade ingen aning hur jag skulle göra så jag köttade typ sönder rötterna, så ja, kommer inte bli förvånad OM dom inte skulle klara av sitt nya liv i cylindrarna.. haha WISH ME LUCK!
 
Lite bildbevis
 
Vad tror ni? Kommer dom stackarna få leva kvar? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0