Good and bad!

Ja, då var räkningarna betalda. Alltid lika kul!!!
 
MEN, försökt väga upp lite så jag klickade hem 2 par skor. haha Brainiac I KNOW! Tyckte det var rätt skönt. Lite bra och dåligt på en och samma gång. Så blir man inte lika deppig över räkningarna.. hähä
 
 
Första skon är inte riktigt min stil men kände att jag behövde ngt varmt nu till hösten. Och det skadar inte att skaka till lite i garderoben.
Ser ni att dom sista är samma sort som jag la upp för ngr dagar sedan? Fast dom var vita/beiga. Men dom lär ju aldrig komma in i min strl så jag passade på att ta dom i svarta. Och gillar jag den typen av sko kan jag isf köpa fler sen. Man kan ju knappast ha för många skor!!!
 
Som vissa vet så har jag haft rensning i garderoben (kan visa er den någon gång.), och ja, har faktiskt fått iväg rätt mkt. Har sålt en del, min syster har tagit lite och resten får väl skänkas bort. Känns skönt att kunna få iväg en del kläder/skor/väskor som man inte använder/har använt på evigheter. Så får man plats med lite nytt också. haha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0