Tattoo

Min kusin skickade ett meddelande till mig för ngn vecka sedan och frågade om det inte var jag på bild på en blogg hon hade hittat på nätet.
 
Och mycket riktigt. Det var en blogg som hette (typ) Amor vincit omnia. Precis som min tatuering. Så ja, där var jag, på deras blogg, så alla kan se. haha
 
Bilden är tagen för ngr år sedan.
 
 
Detta är en av mina 5 tatueringar, Och ja, fler kommer, Vill ha min sons♥ namn och födelsedatum ngnstanns. Har några tankar om var jag vill ha det men har inte riktigt bestämt mig än. Min sambo har redan gjort det, det gjorde han strax efter att Leo föddes.
 
Många tänker att uuh, tatueringen kommer vara där livet ut och man måste verkligen tänka igenom var man sätter det. Och ja, förstår men jag är inte så extrem med det. Man lever bara en gång! Right? haha, sen skulle jag ju knappast satt en stor fet pille i pannan men ni fattar vad jag menar,,,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0